lørdag 22. november 2008


2 kommentarer:

Astrid sa...

Hei! Dette høres veldig utfordrende ut. Hva med dine kolleger i org? Forstår de tenkemåte og problemer bedre som har vært der lenger? Må være veldig tøft å arbeide for så kritisk utsatte kvinner som du forteller om og støte på meningsløse hindringer. Lykke til med å finneut av forholdene og hvilken strategi som fører fram! astrid

Margrethe sa...

Hallo Torbjørn
Spennende å høre hvordan du har det og hva du opplever. Du får bryne deg på litt av hvert høres det ut som. Det krever kløkt og visdom, kunnskap og handlekraft. Du har jo mye av dette og mer vil du nok få etter et slikt opphold. Det er vanskelig å være klok og tolmodig så der får du nok bryne deg spesielt siden mye er kulturavhengig og avhengig av et annet tankesett enn vi fra et kunnskaps og materialistisk samfunn med alle ressurser tilgjengelig. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å jobbe på en slik måte. Men du er så engasjert så jeg tror du vil gjøre en fantastisk jobb bare du får folk med deg og vinner tillit. Gleder meg til å høre videre.
Jeg kom nettopp fra ferie i går. Har vært i Madrid denne uken. Det var en flott by med mye å se. - Flotte kunst museum. Det var tøft å komme tilbake på jobb i dag. Det er mye keisersnitt og mye infeksjoner. Gleder meg til å rullere ned til føden på mandag.
Ønsker deg alt godt. Take care. Beste hilsen Margrethe