fredag 20. februar 2009

Hei 2.trinn Lura Skole

Hei alle sammen.
Endelig har jeg funnet meg en pc som virker. Det er ikke lett aa finne det her.
Jeg har det helt fint i Sierra Leone. Det var veldig kjekt aa treffe mannen min igjen. Her er varmt og godt og veldig forskjellig fra Norge. I gaar var jeg paa besok paa en skole. Der var 500 elever i fem smaa klasserom. 90 elever i 1. og 92. elever i 2. klasse var i samme klasserom. De satt tett i tett paa noen lave penker. Bare noen faa hadde skrivebok. De fleste hadde ei lita tavle og et bitte lite kritt til aa skrive med. Ganske urettferdig aa tenke paa at vi har saa mye og de saa lite.
Jeg har tatt mange bilder som dere skal faa se naar jeg kommer hjem.
God vinterferie til dere alle og saa gleder jeg meg til aa se dere igjen.

Masse hilsen fra Marta

Ingen kommentarer: