torsdag 25. desember 2008

juledag

Tusen takk for alle koselige kommentarer pa bloggen og for mailer. Det er ikke de vanlige som skriver til meg pa bloggen. Tydelig oppgave for de mest datakyndige i familiene. At Oleiv er suveren pa data vet jeg, og julehilsenen var flott. Dere ma alle lese den. Han som tok i mot en kalv pa julaften. Ble helt rort. Veldig kjekt med sirdalshilsen fra Turid ogsa. Haper du far fryse litt for meg der oppe. At Bergit kunne skrive pa blogg imponerte.
Vi hadde julekveldfeiring sammen alle utlendinger i gar. Alle laget litt mat og tilsammen ble det veldig godt. Jeg fikk en pakke heimefra med boker og filmer og en pakke fra MSF Oslo. Tusen takk.
Dagen har vart en veldig krevende pa sykehuset. Bade opptur og nedtur. Men slik er livet her. Jeg lever veldig tett opp til liv og dod. For tett noen ganger.
Onsker alle en fortsatt fin julefeiring.
Mange hilsner til dere alle heime
Torbjorn

1 kommentar:

Ingvar sa...

hei

det blei en fin jolefeiring her. også uten deg. tusen takk for biletane t clasik rokken
i dag har me vert på tur t månefossen. d blei ein fin tur med sol og fint ver og minusgrader.
d høres ut som du har ein annerledes jul en det du e vant t der nede i varmen.
her e i vart fall livet veldig bra. folkehøgskolen e fortsat konege. og livet er herlig.